Po ubiegłorocznym sukcesie Politechnika Łódzka kolejny raz znalazła się na podium w konkursie Genius Universitatis, organizowanym przez wydawnictwo Perspektywy.
W tym roku zdobyła dwa drugie miejsca: w kategorii content marketing oraz gadżet promocyjny wspierający rekrutację.
W kategorii content marketing nagrodzono cykl popularnonaukowy „Nauka movi(e)”, w którym głosem naukowców i studentów opowiadamy o prowadzonych na uczelni badaniach. Artykuły i filmy z tego cyklu pojawiają się co środę - od października ubiegłego roku - i z miesiąca na miesiąc cieszą się coraz większą popularnością, o czym świadczą liczby. 5647 wyświetleń na kanale YouTube i 6337 odsłon stron z wywiadami robi wrażenie.
Wyróżniony gadżet to zegar ścienny, w którym godziny ukryte są pod działaniami matematycznymi opartymi na czwórkach, aby stale przypominać, iż PŁ jest czwartą uczelnią techniczną w Polsce.
Konkurs Genius Universitatis zorganizowano już po raz szósty. W tym roku zgłoszono 108 prac z 37 uczelni. Nagrody i dyplomy wręczono laureatom konkursu 10 marca w Pałacu Kultury i Nauki w czasie Salonu Edukacyjnego Perspektyw.